torstai 15. helmikuuta 2018

CHINESE FESTIFAL - FLORIDA

📸:Eric

Yhtenä iltana lähdettiin käymään Chinese festivaaleilla. Meillä oli kaikilla ehkä vähän isommat odotukset tänne, että paikalla olisi paljon ruokaa ja katseltavaa, mutta nää festivaalit olikin lähinnä vaan nuo upeat valot. Ja olihan tuolla upean näköistä iltapimeydellä. Sain Ericiltä lainaan toisenkin putken, joten osa kuvista on kuvattu eri putkella, kun mun ainaisella 45mm... Tuli kyllä semmonen objektiivi- ja kamerakuume tuolla, uudelle objektiiville olisi kyllä tarve, pitää katsoa kuhan saa töitä, että ostaisiko sitä jonkun uuden putken kameraan. 

📸: Eric

Paikan päällä soi tosiaan kiinalainen musiikki ja kierreltiin ympäriinsä ihailemassa näitä valoja. Paikalla oli myös lava missä oli pieni taistelu esitys, mutta ei jaksettu sitä katsoa kuin hetki, kun todettiin että lähdetään mieluummin kiertämään paikka ympäri ja ihailemaan upeita valoja. Vaikka muuten ehkä tapahtuma oli pienoinen pettymys ja se, että piti vielä maksaa sisäänpääsystä oli tuolla kyllä ihana tunnelma kävellä.


Kannattaa tosiaan aina katsoa mitä tapahtumia on, esim. Floridassa tuntuu aina olevan eri tapahtumia niin kannattaa netistä tsekata, sillä usein nuo tapahtumat on olleet tosi kivoja ja saa reissuun vähän muutakin tekemistä, vaikka rannalla onkin kiva olla.

Käyttekö te eri tapahtumissa kun matkustatte? 


6 kommenttia:

  1. Vau ihanan näköistä! Tuola on ollu ihan huipputunnelma varmasti <3

    VastaaPoista
  2. I-HA-NA ! Siis tuonne mä niin haluaisin 8) Kiina ja Japani jutut muutenkin kiehtoo mua :) Aivan upeita valoja ja tunnelma oli varmasti vielä ihanampi paikanpäällä <3 Yleensä pimeet kuvat on jotenkin tönkköjä (ainakin itsellä) mutta kuinka oot onnistunut näissä, jotenkin tosi selviä ja kirkkaan tuntuisia vaikka pimeetä onkin :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noni, mulla on tulossa vielä postaus japanilaisesta puutarhasta;) Hah, kiitos, joo osa ei kyll onnistunut, mutta varsinkin valovoimaisella putkella sai opettettua ihan kohtuullisia kuvia!:))

      Poista
  3. Mä käyn yllättävän harvoin tapahtumissa kun oon reissussa, joskus kyllä :) Todella kivan kuuloinen tapahtuma! Mä tykkään kaikista valoista ja koristeluista, joten olisin varmaan tuollakin tykännyt käydä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mäkään en ennen tajunnut oikein katsoa, mutta nykyään oon ruvennu katsomaan enemmän, jos oisi mieleisiä tapahtumia:) Joo oisit kyllä varmasti viihtynyt!!:)

      Poista