torstai 18. tammikuuta 2018

MIDNIGHT SUN FESTARIT


Jatketaan #tb postauksilla viimevuoden vaihtoon. Nyt kun sopivasti oon taas Floridassa reisussa niin oon ajastellu tänne blogiin postauksia viime vuoden Floridan reissulta. Parempi myöhään kun ei milloinkaan vai miten se meni 😁

Yksi kohokohta oli Midnight sun festarit, missä oltiin yhtenä päivänä vapaaehtosena töissä. Nää festarit kesti kolme päivää ja esiintyjinä oli Hanna pakarinen ja Dianra, mikä oli musta tosi siistiä! Floridassa asuu tosiaan ihan muutama suomalainen ja paljon ihmisiä joilla on suomalaiset taustat ja nää ihmiste järjestin tän kolmen päivän festarit. Me ekana iltana käytiin illalla pyörähtämässä kun paikalla oli hienoja vanhoja autoja. Lauantaina oltiinkin sitten vapaaehtoisina töissä ja illasta tanssittiin Diandran ja Hannan tahtiin. Molemmat veti  monta kertaa päivässä upeita keikkoja.

Kuva: Eric Karna

Sunnuntaina sitten tuolla oli eukonkantokisa. Ja kisan voittaja itseasiassa voitti liput Suomeen ja voittaja myös edusti Floridaa täällä Suomessa eukonkannon mm-kisoissa. Mun ei edes itse pitänyt osallistua koko kisaan, niinkuin varmaan voitte tuosta kuvasta ja mun varustuksesta päätellä, oisin nimittäin mahdollisesti laittanut pikkusen erivaatteet jos oisin tiennyt kisaavani, hahah. Mutta joo tosiaan mun kaverit oli osallistumassa kisaan ja mun piti olla kannustus joukoissa kunnes 40min ennen kisaa mulle sitten löyty pari ja päätettii sitten extemporee osallistua. Ja olihan se hauskaa mutta sai kyllä myös kaikilla voimilla pitää itseään kiinni ettei tippunut toisen selästä kun toinen juoksee ja ylittää noita hulluja esteitä. Mulla itseasiassa oli polvitaipeet aivan verillä kun viimesillä voimilla pidin kynsillä itseäni kiinni😀 Me kuitenkin selvittiin tosta kunnialla sillä ei kaaduttu ollenkaan, moni nimittäin veti kunnon turpalennot maaliviivalla, finaali meidän suoritus ei kuitenkaa riittänyt, onneksi en ois jaksanu roikkua tuossa nimittäin uudestaan. Oli kyllä huikee kokemus ja en kyllä uskonut, että kun Floridaan meen, että siellä tulee osallistuttua ekaa kertaa eukon kanto kisaan. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti