maanantai 18. syyskuuta 2017

SYNTTÄRI ASU- JENKKITEEMALLA


Heii, mites teijän viikko on lähtenyt käyntiin?
Mä ajattelin tulla vihdoin postaamaan mun synttäri asun tännekkin! Niinkuin arvata saattaa, itse juhlissa kamera unohtui täysin, mikä tosin on vaan hyvä juttu sillä se tarkoittaa että on ollut niin hauskaa ettei siinä muistanut edes kuvia ottaa. Tosiaan vietin pariviikkoa sitten mun synttäreitä ja teemana oli mikä muukan kun usa. Pukeutumiskoodina oli että päällä piti olla jenkkilipun värit tai ainakin joku väreistä ja hyvin  kyllä kaikki kaverit noudatti pukukoodia. 
Itse tietenkin halusin olla mieluummin överit ja siksi päällä oli vähä kaikki mahdolliset, "jenkkijutut" ja värit.

Näissä kuvissa näkyy myös ekaa kertaa mun uusi tukka! Pituutta lähti tosiaan ihan kunnolla ja muuten hiusta vähän raidoitettiin ja sävytettiin, joten nyt voin aloittaa projektin nimeltä, oma väri takaisin. Oon kyllä super tyytyväinen tähän tukkaan ja olihan sitä jo aikakin päivittää, kun viimeksi viime joulukuussa olin käynyt kampaajalla.


Mulla tosiaan aika kuluu todella nopeasti koulun ja cheerin parissa, tää syksy tulee olemaan mulle todella hektinen ja todella paljon hommaa, mutta eiköhän tästä selvitä. Yritän aina välillä tulla päivittelemään tätä blogia, saada edes hetkeksi ajatukset pois kaikesta. Vielä on tulossa viimeiset postaukset Krakowasta ja syysasujakin on tullut kuvattua.
Mutta palataan taas,
ja energistä viikon alkua teille kaikille<3

6 kommenttia:

  1. Tosi hauska teema-asu! Noi uudet hiukset näyttää super hyviltä! 😍

    VastaaPoista
  2. Oikein söpö look ja mielestäni kyllä ihan huippu synttäriteema! Ihana että reissupostauksia on vielä luvassa 8)

    VastaaPoista
  3. Vähänkö ihana asu! <3 Ja tuo teema on myös kiva :) Sun hiukset näyttää hyviltä!

    VastaaPoista