maanantai 24. huhtikuuta 2017

I'M BACK!

HEYY, IS ANY ONE HERE?

Nyt ollaan tosiaan palattu takasin Suomen kamaralle, ja niin kuin blogin hiljaisuudesta voi päätellä, niin aivan huikeat kolmekuukautta oli!! Toivottavasti teitä ei haittaa että tälleen jälkikäteen alan teille kertoilemaan mitä kaikkea tehtiin ja koettiin, sillä mulla on ihan sikana kuvia ja kuulumisia ja fiiliksiä mitkä haluan ehdottomasti jakaa teijän kanssa!! Onneks kirjotin matkalla päiväkirjaa, minkä takia on sitten helppo palata päiviin ja hetkiin. Aaa tekisin mitä vaan kun oisin vielä hetken aikaa pidempään saanut ollut Floridassa, kolme kuukautta oli aivan liian lyhyt aika. Kyllä Florida vei kyllä mun sydämmen täysin mennessään ja noi kolme kuukautta oli ehdottomasti parhaat kolme kuukautta mun elämässä.


Ekana postaan teille varmaan lähes ainokaiset asukuvat mitä reisussa tuli otettua! Alkuun kamera kulki ahkerasti mukana, mutta loppu kohti, kaikki elektroniikka jäi aikalailla pois. Sitä halusi elää hetkessä ja nauttia joka hetkestä vaan täysillä, ilman että oli ottamassa kuvia tai muuta. Se oli kyllä todella vapauttavaa ja voin kyllä sanoa, että varsinkin viimeiset viikot Floridassa oli niin uskomattomat, mä olin niin onnellinen. Mutta sen takia asukuvailut jäi täysin reisussa ja vaikka blogin kannalta ehkä harmi, niin itse oon kyllä iloinen, että sitä oppi jättämään elektroniikan pois ja nauttimaan.


Mutta no worries, kyllä reissussa kuvia tuli otettua, varsinkin keywest ja orlannon kuvat on multa kokonaan vielä näyttämättä teille!! Nää kuvat on illalta kun lähdettiin yhdessä puistoon eka istumaan, sen jälkeen pelamaan biljardia ja sitten täysin yllätten lähdettiin West Palm beachille tanssimaan. Ilta oli aivan huikee, mulla oli niin hauskaa ja tanssittiin kyllä aivan sydämmen kyllyydestä. Ei oltu suunniteltu alunperin mitään, mutta sen takia ilta varmasti oli yksi parhaimmista. Näitä kuvia katsellessa tulee niin onnellinen, mutta samalla haikea olo. Nuo hetket on vielä niin tuoreessa muistissa ja niistä haluaa pitää kiinni, mutta samalla oon niin onnellinen, sillä sain tuolta reissusta parhaan kaverin, sekä Lake worthiin jäi mulle kavereita, joita on jo nyt ikävä. Mä myös sain toisen paikan mitä kutsua kodiksi.

Mutta nyt mä muokkaan lisää Florida kuvia, että saadaan tää blogi taas pyörimään!! En oo myöskään lukenut yhtäkään blogia varmaan kolmeen kuukauteen, jossa tässä pikku kiriminen kaikkien postauksien kanssa!

Mutta palataan, taas kera uusien kuvien Floridasta, ja joo bannerikin pitäs keretä vissiin vaihtamaan, nyt sitä ollaan kuitenkin takaisin suomessa.

8 kommenttia:

  1. Ihanaa, että oot taas täällä takaisin <3 Sulla on varmasti ollut niin upeat kolme kuukautta ja oli niin ihana seurailla sun kuulumisia blogista ja Instasta :) Mä haluaisin myös kovasti vaihtoon ulkomaille joskus, mutta aina saa haaveilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiva, kuulla<3 Aina kannattaa haaveilla ja sitten kun ja jos mahollisuus tulee niin sitten lähteä!!:)

      Poista
  2. Wau niin ihania kuvia<3 Tommonen pidempi aika ulkomailla muuttaa aina ihmistä niin paljon ja siis parempaan suuntaan! Siinä kerkee oppia ja kokee niin paljon! Ihanaa että oot keskittyny hetkessä elämiseen niin paljon<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos<3 Joo kyllä oppii paljon asioita mitä ei edes ymmärrä ennen kun sitten on ollut juuri pitkän aikaa, juuri postaus tästäkin tulee kun saan kouluhommat tehtyä niin ajatuksia juuri pidemmin:))

      Poista
  3. Kivaa, että oot palannut takaisin tänne! :) Uskon, että on ollut ihan mielettömän huikee reissu, innolla kyllä odotan tulevia postauksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee, kiva kuulla<3 Oli kyllä huikee reissu ja kiva päästä tänne taas jakamaan kuvia=))

      Poista