keskiviikko 4. tammikuuta 2017

UV OOTD


Heiii ja hyvää vuotta 2017!
Mä olen ollut kipeänä ja sitten kun parannuin niin olen viettänyt paljon aikaa kaveireiden sekä perheen kanssa ja nauttinut jokaisesta hetkestä täällä omassa kotona. Minkä takia koneella ei ole tullut oltua ollenkaan.
Uv:n juhlinta meni meillä oikein kivasti. Vietettiin iltaa rennosti pienellä porukalla, syötiin hyvin, valettiin tinat sekä ammuttiin raketteja. Meille myös näkyi hirmu hyvin kaupungin ilotulitukset joita oli kiva katsella! 
Asuna mulla oli uv:n tämä mun lemppari haalari! Tästä haalarista on tullut mun joka tilanteen pelastaja, tyylikäs, mutta samalla niin mukava päällä. Juuri sopiva niin illanviettoon kuin rentoon istuskeluunkin. Kuvista tuli vähän huonot sillä kerettiin ottaa kuvat juuri viimeisten auringon säteiden aikaan, nimittäin 5minuuttia näiden kuvien oton jälkeen oli jo pimeää, siksi ei mitään hienoa kuvaustaustaa keretty etsiä. Halusin kuitenkin saada edes jonkilaiset kuvat tuosta haalarista ennen kuin lähden, meikki onnistui ihan kivasti niin kiva oli ottaa edes jonkilaiset kuvat.

Nyt en kuitenkaan kerkeä enempää höpötellä, sillä mulla on vielä pakkaamiset kesken, joten jatkan mun matka valmisteluja. Apuaa, enää  VIISI päivää ja mä oon Floridassa!!

Miten teidän uv vietot meni?

4 kommenttia:

  1. Ompa tosi ihana toi haalari<3 Ja kiva kuulla että oot tervehtynyt! Mä taas ite täällä kipeenä... :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos<3 joo onneksi parani niin pääsen terveenä lähtemään usaan, mutta voi ei kun sä oot kipee toivottavasti tervehdyt pian!<3

      Poista
  2. Aivan ihana haalari! Apua kun ei oo aikoihin päässyt taas kunnolla lueskelemaan blogeja (oon toki phonella käynyt aina välillä täälläkin) niin sun hiuksesi näyttää ihan erilaiselta mitä muistin.:D Upeita kuvia ♥ Ja apua mä ootan innolla sun Floridaan pääsyä, paljon kuvia sit niin pääsen fiilistelee kans 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos<3 joo itse asiassa kävin juuri kampaajalla niin näyttää hiukset eriltä;) Hiii varmasti laitan ja päivitän blogia sieltä niin paljon kun ehdin!!

      Poista