tiistai 31. tammikuuta 2017

FLORIDA OSTOKSIA - vaatteet

Heii!
Ja huippuu tiistaita tyypit.
Nyt ois vuorossa pikku ostospostaus vaatteista mitä oon täällä Floridassa ostellut. Rahaa on kulunu ihan liikaa, mutta samalla todella vähän verratuna siihen mitä kaikkea oon ostanut! Suomessa tuntui etten löydä vaatekaupoista oikein mitään ostettavaa niin täällä kyllä on löytynyt senkin edestä. 
Kuitenkin jaoin nämä ostokset kahteen osaan, tässä postauksessa esittelen vaatteet ja myöhemmin julkaisen postauksen missä näkyy sitten muut ostokset!
Mutta nyt niitä ostoksia:



Haalari oli mulla ostoslistalla, sekä olkaimeton paita, joten tää haalari oli todella hyvä löytö! Tässä on offshoulder hihat ja muuten hyvin perus haalari kivalla tummansinisellä värillä, tää tais maksaa jonkun 10dollaria.

Niken t-paita. Tää on kyllä mun yksi lemppari löytö, musta niin kivat noi kuviot tossa niken tekstissä ja hihoissa. Tääki tais olla ehkä jo 10dollaria.

 Tää toppi oli vaan pakko ostaa ton tekstin takia ja tää toppi sopii nii hyvin farkkushortsien kanssa.


Pari crop toppia erilaisilla yksityiskohdilla! Kuvat ei anna oikeutta oikein tälläsille vaatteille, mutta enköhän tässä jossain välissä muista ottaa asukuvia niin, varsinkin ton mustan paidan yksityiskohdat näkyy sit paremmin.


Tää offshoulder mekko on myös yksi ehdoton lemppari löytö!! Niin kaunis kuosi, täydellinen malli ja pituus. Tää on musta niin nätti, mutta samalla sopivan rento.


Perusmidimittainen hame löytyi mun ostoslistalta jo suomessa.

Ja sitten ehdoton lemppari, tää haalari!! Mun hihaton haalari meni pilalle pesukoneessa, joten kun tän löysin rollsista 19dollarilla oli mun pakko ottaa tää. Tää on niin kaunis ja samalla niin mukava päällä.

Ja sit oon tosiaan ostanut ihan perus t-paitoja, urheiluvaatteita sekä alusvaatteita, mutta niitä en jaksa tänne kuvata.
Mitäs siellä ollaan mieltä näistä mun ostoksista?

6 kommenttia:

  1. Aivan ihania, eniten iskee tällä hetkellä off-shoulderit joten nuo kaikki niistä voisin itsekin ostaa jos vastaan tulisi 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep off shoulderit on kyllä niin kivannäköisiä päällä!!:))

      Poista
  2. Hyviä ostoksia! <3 Tuola lähtee kyllä hyvin helposti lapasesta.. kun kaupoissa on vaikka mitä :D

    VastaaPoista
  3. Uiuiui, ihania löytöjä<3 Miten ulkomailta löytyykin aina niin paljon enemmän kaikkee kivaa! :)

    VastaaPoista