torstai 13. lokakuuta 2016

RUSKEISSA NILKKUREISSA


HEI!
Mä oon paremman puoliskon kanssa jo Helsingissä, kun tämä postaus tulee julki, sillä ollaan aamulla lähdetty bussilla kohti Helsinkiä ja illasta sitten lähdetään laivalla kohti tukholmaa. Jee, ihanaa päästä kahdestaan edes tällaiselle pienelle reissulle :-)

Kuitenkin ajattelin ajastee teille näin torstain kunniaksi asukuvat viime viikolta, tässä asussa käytiin testaamassa ystävän kanssa Kuopion yksi kahvila missä ei kumpikaan oltu ikinä käyty. Kahvila tosin lisää myöhemmin, mutta nyt näitä asukuvia! Ihana kun näitä kuvia ottaessa sai nuo upean väriset lehdet taustalle, jotenkin heti koko asu piristyy, kun taustalla on niin kauniit värit.

Neule- Kappahl / T-paita - Kappahl / Farkut - Bikbok / Kengät - Skopunkten

Mä oon jostain syystä todella huono käyttämään minkän muun värisä kenkiä kuin mustia. Isoimpana syynä on ehkä se, että omistan vaan mustia laukkuja ja sen takia tulee aina valittua jostain syystä myös mustat kengät. Nämäkin kengät ostin viimevuonna, mutta ovat silti ihan uutta vastaavassa kunnossa, koska käyttökertoja niillä on vaa muutamia. Tämä on mulla selkeästi opettelen paikka, käyttää muitakin kuin niitä mustia kenkiä! Tähänkin asuun nämä kengät sopivat minusta juuri hyvin ja toivat kivasti väriä asuun, vaikka meinasin eka ne mustat kengät laittaa, kunnes muistin näiden olemassa olon! Pitäisi ehkä metsästää jostain joku ruskea pienilaukku niin sitten tulisi käytettyä enemmän näitä kenkiä, jospa Tukholmasta vaikka löytyisi.

Mutta nyt toivotan teille mukavaa torstaita, huomenna kannattaa käydä kurkkimassa täällä blogissa sillä järjestän pienen arvonnan, mutta siitä lisää huomisen postauksessa!
Nämä tämän päivän postaus ja huomisen postaus on tosiaan ajoitettuja postauksia, palataan sunnuntaina taas reaali aikaisesti blogin ääreen kun oon palannut reissusta!

6 kommenttia:

  1. Tosi kivalle näyttää asu! :) Hei mekin lähdetään huomenna Tukholman risteilylle ja lauantai päivä meneekin sit Tukholmassa! Kivaa reissua sinne! :)

    VastaaPoista
  2. Tää asu on niin mun mieleeni 8) Ihanaa reissua!

    VastaaPoista
  3. Oii kiva asu!:) Mulla on vähän sama ongelma kuin sulla, tykkään käyttää vain mustia kenkiä :D On mulla jonkun verran eri värisiäkin kenkiä onneksi, mutta musta on helppo yhdistää eri asuihin :) Kivaa reissua sulle Tukholmaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon<3 no niinpä juuri tuo yhdisteleminnen on munkin ongelmA, musta tuntuu että sopii vaan aina!

      Poista