perjantai 23. syyskuuta 2016

SYNTTÄRI LOOK


♥ Helou ja ihanaa viikonloppua 
Mä tulin nyt tälleen viikon myöhässä postailemaan mun synttäri lookkia! Tosiaan niinkuin jo aiemmin kerroin vietin viime lauantaina kavereiden kanssa synttäreitä ja nyt näätte minkälaisissa vermeissä sitä synttäreitä viettiin. Musta on pikku hiljaa kasvanut kunnon mekkotyttö ja melkein aina juhliin lähtiessä haluankin vetästä mekon päälle. Sen lisäksi, että mekko nyt näyttää aina hyvältä on se mulle myös mukavuus kysymys, sillä mekko ei ainakaan purista mistään vaikka vähän herkuttelee ja juo!:D


Tämän mekon löysin Fb:n kirpparilta ja ostinkin sen heti sillä se oli musta ihan täydellinen mekko näihin mun synttärijuhliin. Kotibileet kun oli en halunnut laittaa päälle mitään hirveän juhlavaa mekkoa, mutta kuitenkin jonkun siistin mekon. Tämä mekko oli siis aivan täydellinen valinta! Tykkään paljon tuon mekon leikkauksesta ja halkiosta sekä mekko on juuri täydellisen pituinen. Tämä mekko on myös kivasti sellaista jämäkkää trikookangasta, joten mekko tuntui todella mukavalta päällä, mutta silti jämäkkä kangas silotti kivasti ylimääräiset muhkurat :'D

Meikin mulle teki isosisko, joka on meijän koko perheen vakkari meikkaaja, sillä hän osaa meikata niin hyvin! Halusin hillityn meikin, mutta kuitenkin erilaisen mitä mulla arkena näkee. Huuliin kirkasta huulipunaa ja uusitukka näytti musta hyvältä suorana joten sille ei tarvinnut mitään ihmeellistä tehdä.

Mutta minä lähden keskustaan katsomaan siskojen kanssa uusimman Bridget jones elokuvan,
joten palaillaan taas!

Ihanaa viikonloppua ja kertokaa toki mielipide mun synttäri lookista!

10 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää! Ihanan pirtsakoita kuvia myös!:)

    VastaaPoista
  2. vau hitsi olet kaunis !! upea mekko ja upea sinä<3

    VastaaPoista
  3. Upee synttärilook! Kengät on kyllä mieleeni, tykkään. Myös mekko on ihastuttava ja no siis raidat<3 Onnittelut sinulle ♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon<3 nuo kengät on kyllä kivat jotenkin vaan nykyään Käytän nii Vähä korkoja pitäs petrata ja vetää useammankin kerran jalkaan!

      Poista
  4. Todella ihana look ♥ Tuo mekko on ihan täydellinen :)

    VastaaPoista
  5. Upea look! En saa silmiäni irti siun hiuksista, ihan täydellinen leikkaus ja väri <3

    VastaaPoista
  6. Upea look, mekko on ihana ja hiukset myös! :)

    VastaaPoista