torstai 8. syyskuuta 2016

HAIR INSPIRATION


Helou.
nyt tulin jakamaan tännekin muutaman hius inspis kuvan, sillä varasin synttäreiden kunniaksi ens viikolle kampaajan! En ole käynyt vuoteen kampaajalla, joten oon kyllä innoissani.
Ainut ongelma on se, että mulla ei oo mitään hajua mitä haluaisin hiuksille tehdä. Mulla kun on ollut jo ihan kaiken väristä hiusta tässä elämän aikana.
Jossain määrin tekisi mieli palata punaiseen, mutta valitettava realiteetti on, ettei punainen väri pysy mulla hyvänä kuin about 2viikkoo ja sen jälkeen sitä yrittää aina elvyttää color maskeilla, mutta kuitenkaan lopputulos ei oo enää hyvä. Mun ei myöskään oo rahallisesti tälleen opiskelija ravata kampaajalla kuukauden välein, niin olisi fiksu laittaa joku sellainen väri mikä pysyisy hyvänä vähän pidempään ja missä ei tyvi kasvu näkys ihan heti! Ainut mistä on varma on se että haluun päähän erisävyjä raitoja yms. eikä vaan esim. yhtä väriä vaan koko päähän. Vielä pitäisi vaan keksiä mitkä ne sävyt on :'D


Kuvat pinterest

No tässä olisi muutamía hiustyylejä mitkä miellyttää omaa silmää, mutta saa nähä mitä sitten siellä kampaajalla keksii ja aion myös kysyä oisko kampaajalla joku selkee visio mikä näyttäs hyvältä mun hiuksissa. Ainut vaan, että meen ekaa kertaa uudelle kampaajalle, niin kampaaja ei välttis osaa heti sitten keksiä extempore mitä tekee mun tukalle kun ei ennestää yhtään tiedä. Mutta ens viikon keskiviikkona sitten näkee mihin lopputulokseen päädyin!

Minkälaisista hiuksista siellä puolella ruutua haaveillaan?
Ootteko sellaisia, että hiusväri vaihtuu vai vannotteko jonkun tietyn värin ja mallin nimeen?


2 kommenttia:

  1. Ihana inspiraatiokuva ♥ Mun mielestä sulle sopisi jokin vaalea pohja ja siihen lämpimillä sävyillä raitoja :) Toisaalta myös se purkkapinkki oli kiva, joten siitä hieman vaaleampi versio niinkuin tuossa kollaasissa näkyy olisi hyvä :) Itse en ole koskaan värjännyt hiuksia, kun niihin ei jää väri kiinni ja välillä olen hieman kateellinen sellaisille, jotka hiustyyliään pystyvät nopeasti muuttamaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kun tykkäsit!:)) Joo purkka pinkki ois kyllä kiva ja varmaan eniten haluaisinkin, se vaan ei tuu ikinä pysyy noin hienona päässä:( Mulla taas tarttuu kaikki muut värit, mutta punasia värejä ei meinaa millään saada tarttumaan tai pysymään:D

      Poista