perjantai 8. tammikuuta 2016

PANAMA JACK- JA EI MUUTE VARPAITA PALELE


Hellouu! Ollaanko siellä ihan jääkalikkana vai ootteko selvinneet hyvin näistä pakkasista?
Minä oon ollut töissä nyt, joten ulkona ei ole tullut oltua kuin vaan työmatkat, ja nekin oon kävellyt toppavaatteisiin uppoutuneena. Toppahousut ja toppatakki niin ei palele!!
Ja yksi syy myös miksi mua ei palele on yllä näkyvät kengät! Sain nuo S:ltä joululahjaksi ja ne on olleet niin hyvät, että ansaitsivat minusta ihan oman postauksen. Vaikka en lahjoja muuten esittelekkään niin nämä halusin näyttää. Nämä on mun ensimmäiset "kunnon kengät", sillä nämä ovat nahkaa ja sisus on ihanan pehmeää lampaan villaa. Olin ihalillut näitä monesti kaupassa, mutta hinta oli sen verran korkea etten näitä ollut vittinyt ostaa. Pareminpi puolisko kyllä yllätti mut ihan kokonaan kun nämä kengät lahjapaketista paljastui, en olisi voinut parempaa lahjaa toivoa, varsinkin kun heti joulun jälkeen alkoi nämä pakkaset, niin pääsivät kengät heti lämmittämään jalkojani. Nyt kun kenkiä olen käyttänyt ovat ne myös muotoutuneet mun jalan malliseksi ja nyt nämä onkin todella hyvät jalassa. Ja ainakin netissä luki, että nämä kengät myös pyritään valmistamaan ympäristö ystävällisesti. Parasta nahkakengissä on musta myös se,että ajan myötä ne vain näyttävät musta jopa paremmalta, kunhan vaan muistaa pitää kengistä hyvää huolta. Ennustan että meille tulee oikein mukava ja pitkä yhteiselo näiden kenkien kanssa!
Nyt ajattelin lukea blogeja ja sen jälkeen rupean tekemään ruokaa, jotte voidaan syödä sitten yhdessä paremman puoliskon, kun hän vaan saapuu tänne Kuopioon. Viikonlopun olen onneksi vapaalla, tarkoitus olisi vain rentoutua täysin, sillä ensiviikolla palataan takaisin koulunpenkille. Toiveissa olisi myös saada teille tänne muutamat asukuvat, jos ilmat vaan sen sallii.
Mutta nyt toivotan hyvät viikonloput teille kaikille!=)

6 kommenttia:

  1. Ihanat kengät ja voi miten hyvältä se kuulostaa, ettei varpaat palele :D Tälläisillä ilmoilla ei oikeasti tiedä, missä kengissä ne varpulit pysyvät mahdollisimman pitkään lämpiminä. Sekä olen sun kanssa samoilla linjoilla nahkakengistä, ne vain paranevat käytössä, niinkuin kaikki muutkin aitoa nahkaan olevat jutut. Esim laukut, hanskat ja takit :) Hyvää viikonloppua myös sinne<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, ekaa kertaa elämässä ei yhtään varpaita palellu!:'D Juu se on kyllä parasta nahkassa kun se vaan paranee ajan myötä sen siten maksaa itsensä moneen kertaan takaisin!! Sinne myös<3

      Poista
  2. Kivan näköset kengät ja kuulostaa tosi lämpösiltä ^^

    ♡ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Kauniin malliset ovat ja erittäin hyvä, että pitävät lämpimänäkin :) Kyllä mies ansaitsee nyt taputukset tai paritkin! Mä olen selvinnyt pakkasista lämpösämpylöillä AKA UGGeilla, ei muuten niissäkään palele, lampaanvillaahan niissäkin on sisällä :) Isot tsempit koulujutuille ja hei, mä taisin unohtaa mainita siihen tukkapostaukseen liittyen sen, että se sininen neule oli aiiiiiivan ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllä todella onnistunut lahja!! Juu kyllä ne taitaa olla toiset oikeasti lämpimät kengät!:) Kiitos, ja juu se neule on löytynyt mun päältä melkein jokapäivä kivan piristävän värinen ja niin mukava päällä!=)

      Poista